neděle 18. července 2010

139. den

17.7.2010
Přijela k nám Lída, za což jsem ráda, protože jsme se už zase dva roky neviděly... strávily jsme spolu moc fajn čas a odpoledne jsme všichni vyrazili na naše oblíbené Jelení, kde byl opravdu krásný večer...

Michael Jackson opravdu ovlivnil celé generace... :-)

Julinka pečlivě sleduje a učí se u mistra :-)

potůček byl lákadlem... naštěstí do něj nikdo nezahučel, což jsem se i divila...

můj pajda - Dr. House :-)

je tady krásně...

Ríša - náš stromolezec...

dolů neslézal, ale skákal.. no jak jinak.

Já se vznáším, já si létám nadzvukovou rychlostí,
já si létám, já se vznáším a činím tak s radostí.... :-)

a tady pokus o společnou fotku od Lídy... rušivých elementů bylo pořád ale hodně :-) no aspoň, že je taková veselá...

4 komentáře:

  1. krásně prožitý víkend ..suprr tiše závidím...pápá a vtipné fotky s popisem to sem se zasmála...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně jsi to na Jelení nafotila....
    Typická tvář Krušných hor, že...?
    My se tam motali dnes...!!

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné fotografie, společná je moc hezká, moc fajn, že Vám to klape, co Ti to tam manžílek dělá? :))) Ríša to pozorně sleduje

    OdpovědětVymazat
  4. Jani báječné.Skvělé komantáře, je vidět že den neměl chybu.

    OdpovědětVymazat