pátek 9. července 2010

131. den

9.7.2010
Zoologická zahrada Praha... krásný den v krásné ZOO... hned u vchodu Ríšovo hvězda slávy... :-)

Eva a Julinka zaujatě sledují výběh...

u žiraf

žirafy se mi hodně líbí... kdybych si měla vybrat, jaké zvíře mám být, tak rozhodně žirafou... jsou elegantní, štíhlé, mají grácii a noblesu v sobě...

dětí milovaný děda... a můj skvělý táta! Jako malá jsem s ním ráda chodívala všude možně, obdivovala ho a byla šťastná, že ho mám... a to se nezměnilo... je moje jistota a opora...

ledním medvědům, si myslím, bylo dnes horko...

lvice a pořádná flákota... no nepárala se s tím dlouho...

Rišáka jsem dneska ulovila!

a Julinku taky... miluju tyhle její rozzářený oči... je plná života... díky Bohu za ní...

Rišák se povozil na poníkovi a byl nadšenej... úsměvy rozdával všem okolo...

na závěr dávám fotku, která úplně vystihuje naší dnešní výpravu... Ríša prostě má svůj směr a jde proti proudu... jsem ráda, že jsem je oba uhlídala a že se nic nestalo... byl to krásný letní den...

2 komentáře:

  1. Krásné fotečky, Jani...
    Evidentně si to užíváte...!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani já jsem celá dojatá.Julinka je nádherné dítě a stále vzpomínám na naše první setkání v Penny když jsem ještě nevěděla že jsi to ty.Moc mě tenkrát zaujala ta nádherná vypadající šťastně a smějící se holčička.Krásně jsi to celé zdokumentovala.Mám ráda tvé komentáře.

    OdpovědětVymazat