čtvrtek 1. července 2010

123. den - žravý

1.7.2010
Prázdniny jsme zahájili rodinným večerem v Lokti... jeli jsme s tátou a Evou trochu dřív, abysme si to tam i prošli... byl tak krásný večer...

samozřejmě vyfotit ty moje dva smraďochy je téměř nemožné... takhle dávali najevo, že fakt se fotit nechtějí...

a už sedíme a čekáme až bude prasátko... pivo prostě nezklame!

vyndavání prasátka ze speciální podzemní pece... musím dát odkaz, tenhle podnik mě okouzlil... pašík

Rišák pozoruje porcování... a už při tom říkal, že si maso vůbec nedá... což dodržel...

maso bylo famózní... harmonie chutí, rozplývalo se na jazyku, prostě žraso!

nejvděčnější strávník byla Julinka... maso jedla po kilech... na rozdíl od Ríši, který snědl půlku brambory a krajíček chleba...

a na konec jedna společná... už bylo trochu šero, takže fotka není ideální, ale zase mám pěkně všechny pohromadě... díky za úžasný večer, tohle jsou ty momenty, kdy jsem šťastná, že mám tak prima rodinu... tati, děkuji Ti moc... mám Tě děsně ráda za všechno ♥

3 komentáře:

  1. Krásné fotky ..... a mezi všemi bezkonkurenčně vede úžasný jedlík Julinka...!!
    Tenhle její zdravý a radostný apetit, ten vám fakt závidím...!!!
    Loket miluji.... nádherné historické městečko...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jiruško... tak to je krásný prázdninový začátek... prasátko voní až sem :-) parádní podívaná... přeji krásné léto !!!

    OdpovědětVymazat
  3. To je paráda že jste si to všichni tak moc užili.Je príma mít velkou rodinu.

    OdpovědětVymazat