středa 27. listopadu 2013

Projekt 52

39. MOJE OBLÍBENÁ podzimní aktivita... houbaření... 40. SMYSLNÁ... pro mě zatím asi nejtěžší téma... jediné, co mě k tomuto tématu napadlo, je smyslná orchidej... film jsem ale nikdy neviděla... pro mě ale tahle orchidej má úplně jiné emoce, než je smyslnost... mám doma jen tuhle jedinou a vzala jsem si jí z bytu mojí milované tchýně po její smrti... odešla před pěti lety v listopadu a od té doby mi každý podzim kvete... výjimkou není ani ten letošní... 41. ČOKOLÁDA... protože od začátku roku úspěšně snižuji svoji hmotnost, na čokoládu mě moc neužije... ale tuhle dávku hořké čokolády si dopřeji ráda... fejetony od mé oblíbené autorky... 42. KRAJINA - u nás v Krušných horách není krušně... sobotní den byl jako malovaný a pouštění draků se skvěle povedlo... 43. ROZDÍLY - fotila jsem tohle krásné sesterské duo.... i když jsou si hodně podobné, rozdíly tam jsou

Žádné komentáře:

Okomentovat