pondělí 7. ledna 2013

Vánoce

Se zpožděním vkládám pár fotek z našich Vánoc... 23.12. měl Ríša vysoké horečky a od Štědrého dne holky, pak Robert a pak i já... takže celé svátky nepříjemná a agresivní chřipka... teď už bude líp.
Ještě doma, tak jedna společná fotka
pro děti nejkrásnější chvíle po zazvonění zvonečeku
a tohle je celá naše štědrovečerní banda
od 23.12. jsem fotila další týden do Week of life... ale protože jsme všichni bojovali s hodně nepříjemnou chřipkou, já v noci kvůli dětem skoro nespala, tak jsem to nedotáhla do konce... neměla jsem na to sílu... tak tady alespoň náš Štědrý den... 1. V noci aranžuji dětem překvapení od milé sousedky (Dano, moc Ti děkuji!) 2. a máme poslední okénko 3. tradiční vánoční koupel s vůní a třpytkami 4. táta přijel, to je radosti 5. cukroví po obědě jde na odbyt 6. holky spí, tak mám chvilku na kávu 7. pro mě nejkrásnější chvíle dne, zpíváme koledy, Míša s Dominikem doprovází 8. celá naše banda před rozbalováním dárků 9. Ríša nadšenej z dárku

Žádné komentáře:

Okomentovat