čtvrtek 31. května 2012

Italský week of life

Byla jsem 14 dní na dovolené v Itálii, chlapi zůstali doma, vyrazila jsem jenom s holčičkama, s mým tátou a mým bratrancem Pavlem... bylo to fajn! Odkaz přímo na stránky weekoflife.com, kde lze celý týden shlédnout i po jednotlivých fotkách je tady Week of life, 1. den (neděle 13.5.2012) 1. tak jak pak dneska bude? 2. nakoupit nějaké jídlo 3. houbařská sezóna začala 4. Sofinka brousí první zoubky, které se jí dole klubají 5. auuuu 6. u moře byl velkej vítr 7. táta dolaďuje kolo 8. večer ještě procházka 9. při cestě zpátky
Week of life - 2. den (pondělí 14.5.2012) 1. ráno na hřišti 2. vařím oběd - lilek, rajčata, česnek, gorgonzola 3. cestou k moři 4. Julinka je u moře ráda 5. zamyšlená 6. odpolední siesta 7. Sofinka u moře 8. celá naše výprava 9. večer svítíme
Week of life - 3. den (úterý 15.5.2012) 1. překvapivě tu rostou houby, s Julinkou je chodíme ráno obhlížet a zalejvat 2. ne vždy se zadaří 3. mastíme pexeso 4. táta se vrátil z projížďky 5. výlet do vedlejšího města 6. oblíbená činnost Julinky 7. s dědou 8. Julinka šťastná, chytla si ocásek, další jízdu má zadarmo 9. před spaním
Week of life - 4. den (středa 16.5.2012) 1. ranní procházka 2. miluju ten pohled 3. naše klasika - na hřišti 4. u moře 5. Julinka usnula na terase 6. zprávy z domova, Ríša zabodoval ve vědomostní soutěži ve škole a vyhrál spoustu krásných věcí 7. za plotem 8. hop 9. večerní pohoda na terase
Week of life - 5. den (čtvrtek 17.5.2012) 1. hráči 2. dělám lečo 3. Sofinka se naučila stoupat, tak využívá vše, kde to jde 4. osvěžení 5.-8. výlet na naše oblíbené místo 9. už zpátky a procházka před spaním
Week of life - 6. den (pátek 18.5.2012) 1. snídaně 2. fíky bych si dala, ale nejsou zralý 3. vykuk 4. Sofinka miluje si stoupat 5. opět zprávy z domova a Ríšovo úspěch v závodech v běhu na 500 m 6. táta si rozbil tretru, tak se musí opravit 7. dětské hřiště i pro seniory :-) 8. tady se Julinka chtěla nutně vyfotit 9. večer
Week fo life - 7. den (sobota 19.5.2012) 1. ráno zaběhnu na internet 2. hračka z Kinder vajíčka má úspěch 3. je sobota, tak jdeme na trh 4. táta sleduje závod na kolech 5. přeháňka 6. Sofinka vymyslela novou hru na schovávání se na kočárek 7. jen se zakousnout 8. vzpomínka na městečko, kde jsme 9. mořské zámky lásky