úterý 23. listopadu 2010

Můj milovaný Londýn

12.-15.11.2010
Prodloužený víkend v Londýně s naší milou televizní hvězdou Pavlou... Pavlí, díky za vše, za to, žes mě vytáhla, vše vymyslela a zařídila... a vůbec, prostě jsi fajn a máš to u mě!

Jako slunce jsme vyhlížely marně... šedivo, déšť, ale zas docela teplo, to se musí nechat... lidi jsme vídali v tričku a v kraťasech...

Dlouhá procházka, nožky bolely...

Tak v londýnském oku jsme taky nebyly.... :-) fronta asi na 3 hodiny...

Naše nejoblíbenější místo... Piccadilly Circus.

Londýnská mužatka... :-)

Všude už úžasná vánoční výzdoba... to jsme se kochaly...

A v neděli bohoslužba v Armádě spásy... zpívali nádherně!

2 komentáře:

  1. krásný fotky ,,, určitě plná dojmů...moc hezký

    OdpovědětVymazat
  2. Jiruško... díky tvým fotkám jsem i já trochu nakoukla pod pokličku vánočnímu Londýnu... skvělé !

    OdpovědětVymazat