neděle 8. srpna 2010

161. den

8.8.2010
Je neděle a od rána vypadá počasí slibně... jedna ranní fotka z jejich blbnutí...

miluju u Rišáka tenhle jeho výraz...

Dneska se to tu návštěvami jenom hemžilo... tohle je jedna z těch tří... ostatní jsem nefotila, neboť se fotit nikdo nechtěl... technická kvalita fotky mizivá, ale srdeční hodnota pro mě nevyčíslitelná... prostě rodina... táta, moje teta a maceška... všichni moc fajn... bez rodiny si život neumím představit...

zkouším foťák co to dá... tak trocha flory i fauny aneb hledej muchu :-)

2 komentáře:

  1. Super Jani jsem hladová po Tvých fotkách, děti jsou nádherné, já jsem dnes řádila, měla jsem nutkání fotit a fotit, tak jsem vlezla do humna do trávy a hledala brouky :)) Víš o čem jsme se dnes s manželem bavili? Jak dlouho bych jela do Karlových Varů, vážně by bylo moc bezva se sejít, sice nevím, jestli by jsi ze mě nebyla zklamaná :))nelekla se nebo něco podobného, já mám zvláštní humor víš, to mě naučily spolupracovnice....

    OdpovědětVymazat
  2. Jiruško... ti tvoji malí kulíšci jsou úžasní... věčná inspirace... gratuluji k novému foťáčku... taky se těším na parádní nálož fotek a ten černo-bílý-růžový efekt viz níže foto Julinky s růží je nádherný ... moc líbí !

    OdpovědětVymazat