pátek 14. května 2010

75. den

14.5.2010
Můj zachránce brácha... dneska mě vysvobodil u Tesca, protože já, tele, jsem zase nechala svítit světla... tak místo toho, abych tátovi vrátila auto, tak jsem otravovala celou rodinu... a to už táta má novou baterku od zimy koupenou... tahle původní se drží dobře, dokud si to auto nepůjčím já... už se mi stalo podruhý... jsem prostě pako... takže brácha, díky moc, připisuju Ti další body... jo a to ještě není všechno... během dvou hodin, co jsem byla u kadeřnice jsem nechala otevřený okýnko... cestou se mi to mlžilo, tak jsem větrala... prostě pech v tomhle dešti... nová hlava hned splihlá a v autě potopa... prostě dneska byly erupce na slunci nebo co... :-)

2 komentáře:

  1. škodolibě se usmívám ,,,nechala sem si v servisu na autě hned udělat při startování se světla zapnou a po vypnutí motoru zhasnou ...jinak řve kontrolka ....takže se z auta nedostanu abych to nezkontrolovala,,,pápá

    OdpovědětVymazat
  2. jo, jo, Jani, v našem autě to tak taky máme.. a tady v tom autě to taky pípá, ale já prostě byla mimo, nějakej chlap mi vjel na místo, na který jsem čekala a to mě rozhodilo... no jo, jsem prostě labilka... :-)

    OdpovědětVymazat