neděle 18. srpna 2013

Projekt 52

14. JÍDLO - Sušenky z ovesných vloček 200 g másla 250 g ovesných vloček (dala jsem ty jemné) 120 g cukru (dala jsem třtinový) 100 g hladké mouky 1 vanilkový cukr 2 vejce 1 kávová lžička prášku do pečiva rozinky, ořechy, mandle - co kdo má rád... já dala ještě lněná semínka - do rozpuštěného másla nasypeme vločky, necháme chvilku ochladit a zamícháme ostatní přísady... pečeme v mírné troubě při 150 stupních 15. ULICE 16. LÁSKA 17. NEJLEPŠÍ PŘÍTEL... bez přátel bych nemohla žít... jsou kořením mého života... fotka na samospoušť z parádní víkendové narozeninové akce... 18. KNIHY Tohle není obyčejná kniha... je v ní rovnou celá knihovna. Mám doma i svojí vlastní, ale tahle je mojí maminky... je plná jejích zápisků, záložek, postřehů... kdykoliv jí beru do ruky, vzpomenu si i na ní... je to už 8 let co odešla na druhý břeh... ale mám svojí víru a vím, že jednou se setkáme...

Žádné komentáře:

Okomentovat